top of page
Desktop - 1.png

Diploma in Professional & Digital Marketing

Британська дипломна програма від The Chartered Institute of Marketing (CIM).

CIM logo1.png

Старт програми
27 вересня 2025

Тривалість
12 місяців

Формат програми
online

Мова програми
aнглійська/українська

Загальна вартість 
4640 £

Для кого програма:

маркетологи, бренд-менеджери, продакт-менеджери, директори з маркетингу, менеджери з комунікацій, зацікавлені в одержанні освіти міжнародного зразка, побудові кар’єри в міжнародних і національних компаніях в Україні, а також працевлаштуванні за кордоном.

Навчальна програма Diploma in Professional Marketing спрямована на навчання фахівців з маркетингу, які мають мінімум 2 роки досвіду роботи в даній сфері, і працюють на операційному, контролюючому і управлінському рівнях, інакше кажучи, для тих, хто бажає поліпшити свої знання і розвинути навички, щоб досягти успіху і збільшити свій кар’єрний потенціал в маркетингу.

3.jpg

5 головних переваг навчання

Innovation

Програма містить інноваційні маркетингові інструменти, які використовують лідери українського та світового ринку.

Check

Роботи перевіряють українські та британські маркетологи-практики.

Practice

Викладають топменеджери компаній PHILIPS, NPZ Україна, DLG Group.

System

Чотири модулі спрямовані на розвиток системного та комплексного бачення всіх маркетингових активностей.

International

Слухачі отримують постійний доступ до ресурсів The Chartered Institute of Marketing (вебінари, література, ком’юніті).

Зміст програми

МОДУЛЬ “Стратегія та планування”

Мета:

Стратегічне планування є важливою навичкою для менеджерів з маркетингу, яка дає їм змогу приймати обґрунтовані рішення, оптимізувати ресурси та спрямовувати організацію до своїх цілей у конкурентному та динамічному маркетинговому середовищі. Маркетинг План забезпечує спільну роботу відділу маркетингу для досягнення спільної мети. Цей модуль спрямований на те, щоб озброїти слухачів передовими знаннями та навичками планування маркетингу на стратегічному рівні, а також розробити загальний маркетинговий план.

Теми модуля

МОДУЛЬ “Комерційний інтелект”

Мета:

Цей модуль дозволить кандидатам вийти з більш глибоким розумінням комерційного середовища, в якому існує маркетинг, зміцнюючи впевненість у роботі з ключовими показниками, заснованими на фінансах, ресурсах і маркетингу, для отримання інформації, створення стратегічних бюджетів, оптимізації ефективності маркетингу та отримання прибутку на маркетингові інвестиції (ROMI). Розуміння того, як інтерпретувати та застосовувати дані для підтримки стратегічних рішень щодо розподілу ресурсів для досягнення комерційної ефективності та результативності.

Теми модуля

МОДУЛЬ “Оптимізація шляху клієнта”

Мета:

Оцінка етапів клієнтського шляху та визначення підходів на основі даних для досягнення найкращого досвіду клієнта, що забезпечують задоволеність клієнтів та лояльність. Модуль дозволить слухачам поглибити розумінням шляху клієнта та методології, необхідні для оптимізації значущих зв’язків зі своєю аудиторією.

Теми модуля

МОДУЛЬ “ШІ у маркетингу”

Мета:

Модуль дозволить ефективно реагувати на події та розуміти їх застосування в маркетингу. Він надає стратегічне розуміння впливу ШІ на бізнес-середовище та ресурсів, необхідних для впровадження технологій ШІ. Слухачі отримають знання та навички для належного планування, щоб реагувати на розробки ШІ.

Теми модуля

Умови вступу

Вартість навчання

Документи по закінченню

Викладачі

Зареєструватися на програму СІМ

bottom of page