top of page
Маркетинг — це не про хаотичні дії, а про чіткий план і вимірюваний результат. Як створити маркетингову систему, яка працює на цілі бізнесу? Запрошуємо на практичний воркшоп, де ви:
-
навчитеся структурувати маркетинговий план;
-
зрозумієте, як формувати реалістичний бюджет;
-
отримаєте інструменти для прогнозу ефективності.
Чекаємо власників бізнесів, управлінців та маркетологів!
Експерт

Олександр Савич
-
Директор ТОВ «Нексус Автомотів Україна»
-
Директор з розвитку ТОВ «Авто Стандарт Україна»
-
Доктор економічних наук, професор Міжнародного інституту бізнесу
-
20 років досвіду на позиції СЕО та топ-менеджера автомобільних компаній-дистриб’юторів
-
Управління компаніями з товарообігом 100 млн доларів в рік та кількістю персоналу 1500 осіб
Теми, які будуть розглянуті
-
Структура маркетингового плану. Як розробити план на 1 сторінку?
-
Методи маркетингового бюджетування
-
Як визначити суми маркетингових бюджетів
-
Що повинно бути в бюджеті
-
Фінанси в маркетингу, як спрогнозувати та виміряти ефективність маркетингових планів

Мета заходу
Надати учасникам розуміння
в яких категоріях мислити про планування та бюджетування у маркетингу
Надати власникам, керівникам бізнесів та маркетологам практичні алгоритми як планувати, рахувати й прогнозувати ефективність своїх дій
Надати учасникам можливість на практиці відчути, як відбувається навчання на дипломних програмах МВА
Запрошуємо власників та керівників бізнесів, маркетологів, випускників МВА та тих, хто знаходиться у виборі бізнес-освіти.
4 грудня 2025 року
17:30 - 20:30
Київ, Старокиївська 10ф, Міжнародний Інститут Бізнесу
Вартісь участі - 850 грн
*За умови скасування участі кошти повертаються до 17:30 3 грудня 2025 року.
Зареєструватися на workshop
Реєстрацію завершено!
Слідкуйте за анонсами наступних заходів.
bottom of page
